Party Party?

Jag vill festa! Det enda dåliga med att ha fasta tider, och jobba heltid är att jag jobbar ttp 8-17 varje dag måndag-fredag. Vilket innebär att jag aldrig mer kommer kunna gå ut och festa en onsdag. Min favvolördag.... BORING.
Dessutom, i helgen måste jag ju nästan ut. Hoppas på att få träffa favvoMathias och sexyman :D hahah. Jag är stördo på rikt. Och jävligt trött. Men supermegajävlasepetaggad. Synd att ingen annan är det. I Helgen är det ju beachparty så alla ska väl dit, och Min älskling är typ less på att festa. Kan dock förstå henne eftersom hon festat typ rätt mycket dom senaste veckorna i turklandet. Men come on... JAG VILL FESTA MED DIG!  party i rosan på lööördag! :D smiid


cöm ön, cöm ön (Internskämt typ). Skit i det.

Jahapp, vad händer nu då? det kanske bara var en veckogrej. Inget mer, inget som tänkte fortsätta. Tänker inte säga upp mitt liv bara sådär och leva på ett kanske. No way hoe say!

Nu bär det snart av till skåne! :) Skönt att få träffa släkten, dock synd att det är en tråkig händelse som för oss samman...
Ove, du var verkligen min favoritmorbror.
Minns alla fina och tokiga stunder jag fått med dig, och kommer att minnas det alltid.
Onödigt att lämna oss redan....  :(
Jag försöker låtsas som om att jag inte tar hårt på det . Men saken är att jag verkligen mår piss. Men det är skönare när jag låtsas, för då tror jag tillslut på det själv.

-----------------  -_-  -----------------------------

Jasmine, du är inge bra för mig. Bara luras och stökar. Ger mig oväntade ovälkomna överaskningar, och överaskningarna jag vill ha ger du mig icke. Nä, du är bara bra för en sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0