Snart helg!

Ja, klockan är 9.20 så om 8 h 40 min är det helg. Då kommer Stina och Johanna och hämtar mig, och då bär det av till träääästock! :D wihoo! det blir fett.

Igår var jag hemma hos Zak och åt middag med hans familj, och även hans söta mormor. Det var skitgott, och trevligt var det också. Fick mig några skratt =)
Sen efter det for jag och Zak ut och cyklade, satt i skogen ett tag och bara chilla biffen och softa kakan. (haha) Sen typ runt tio for vi till roasters och satt där.
Sen for jag hem för jag skulle duscha och packa inför idag. Drar direkt från jobbet, så jag kände att jag var smart om jag fixade allt kvällen innan. Och det tycker jag nu i efterhand också att jag var/är.

En bra sak är att zak har min öl, då behöver man inte oroa sig för det, eller tänka på att bära det. Eller oroa sig, nu sa jag för mycket. Han får ju bara inte glömma dom........ attsingen. Men jag tror det är rätt lugnt på den fronten alltså. 

Jag har lite ont i magen. DET MÅSTE GÅ ÖVER till senare. Annars blir det en tung kväll/helg.

Min lillasyster, Najje. Hon är en söt och härlig prick! Hahah, knäppunge. Men jag älskar dig.






TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0