Taking chances

What do you say to taking chances,
I just want to start again,
And maybe you could show me how to try,
And maybe you could take me in,
Somewhere underneath your skin?


I natt har jag fått nog med sömn. Det känns väldigt bra. Så idag är jag inte trött, bara lite less och irriterad.
Jag är inte alls taggad för trästock egentligen... Men jag hoppas på att jag hinner bli det. Och är det inte roligt, så får jag ju bara helt enkelt fara hem. Men det är ju ändå några stycken som ska dit, so I guess it will be fun.

Du får inte hålla på så. Det är inte rättvist... Håll dig till en sida. Annars kokar jag av ... kokar är nog fel ord. Men jag blir så förvirrad och fattar inte så mkt vad du sysslar med. Så sluta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0