Tired of not daring

Alltså, varför gör vi såhär? Går runt och hoppas på det bästa, trots att vi längst in vet att det inte någonsin kommer bli som vi hoppas. Vi hoppas att allt ska bli bättre och det är som att vi älskar att behandlas sämst. De enda som skadas av hur vi tänker och hoppas är vi själva.
Det bästa skulle faktiskt vara att bara stänga av allt. Om det fanns en avstängningsknapp till dethär skulle jag inte tveka en endaste jävla sekund att använda den. Det skulle vara så jävla praktiskt.

Ikväll ska jag fika med två av mina älsklingar ; Simon och Elin =) den som vill, kom! (nu skriver jag som att hela världen läser mig blogg, men man kan ju alltid låtsas)

Att kunna spola tillbaka tiden skulle inte skada. Så kan man göra ALLT man vill, se vad det får för konsekvenser, och om det resulterade i något dåligt är det ju bara att spola tillbaka. Satan så skönt det skulle vara, och satan vad jag skulle ta tag i saker, och säga mer vad jag tycker, tänker och känner.



Rhalleh, bara för att dina axlar domnar bort så behöver det inte betyda något dåligt, och du, vi måste helt enkelt fika någon dag, bara du och jag. We got some catching up to do girl! Utan massa nyfikna öron som smyglyssnar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0