trallalllaalalaaaa

Ikväll blir det fika på roasters med några favvisar :) Det ska bli kul Speciellt att få träffa min kära emelie som jag inte träffat på år och månader. (känns det som) We got some fuckning catching up to do. !! :D
Alla som känner att dom vill komma och hänga, KOM :D Alltid kul att sitta och bara snacka skit :)

Lunch om 1 timme. Och jag och simon ska hinna med en del. Vi ska Käka, hälsa på rhalleh, och hälsa på Emma =) Jag borde växla pengar också. Så man har jäma pengar till alko.... alko... alkohol :D (inte för att jag är så speciellt tagg på att dricka heller... )
Jag måste fan rycka upp mig. Hejn funk ju deff it.

Någon som vill få mig på bättre humör och tänka på annat så BE MY GUEST och gör det :D Det skulle uppskattas.

Nu ska jag läsa lite bloggar i brist på annat.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0