Träna, Träna, Träna

LÄGG AV SIMON!!!! Sluta prioritera träningen......... jag blir galen. Du är ju snygg as hell. Du behöver ju inte bli typ body builder :)
Men vill du veta en sak? Jag älskar dig ändå :) Du är ändå en av de bästa jag har. Detta kräver en fin dikt tycker jag.

Simon, Saj motherfucking Saj
Du är min rara fina och smakar paj
Min vän det är du och du tränar och har dig
Ibland väljs det tyvärr även framför mig
Jag blir sur för stunden och lite arg
Men i slutet av dagen är du ändå en snäll varg
En vän som sällan blir sur, men ibland lite putt
Speciellt när det är en kille som tappar bort din sprutt (tändare)
Lol LOl Lol min käraste fina
Det är dig jag vill ha här när mina dagar är en pina
För trösta det kan du, och glädje du bär
Och du är min panda jag alltid kommer hålla kär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0