Trevligt som Satan.

Ja, var ju som sagt och fikade igår med favvisar :) Först var det jag och emelie, sen kom simon förbi en stund, sen kom linn, yammi, och carro och några dit. Sen kom Emma. Sen tillslut kom även Stina. Och vi hade härliga skrattstunder! Ett argument som jag hade "en kille kan vara sexig utan att man skulle kunna ha sex med honom" Simon och Emelie var HELT emot mig. Och jag menar HELT, men när Linn äntligen dök upp sen höll hon med mig helt. Sen frågade jag även Stina och Emma. Dom var också på min sida. Synd att Simon inte var där och hörde det bara. Det är nog bara ni två korkskruvar som tycker tvärtom. HAHAH IN YOUR FACES!!!!!!

Sen lite senare var det bara vi fyra kvar, jag, Stina, Emelie, och Emma. Vi satt och hade coola och intressanta och roliga (och alla möjliga) samtal. Det var megatrevligt. Sen for Emelie hem. Sen efter ett tag bestämde vi oss för att gå till shell och shoppa chips för Emelie hade satt det i skallen på mig. Och sen gick vi hem till mig en skvätt, jag stina och emma. Det var riktigt trevligt där med:) Det är skönt att ha riktiga tjejsnack ibland (som stina sa). Och även när det börjar handla om... bajs... och klippa av.... och strimla.... haha. Ja, Stina och Emma, ni fattar vad jag menar. Tänker inte skriva det här så alla vet hur störda vi är ^^ Men jag hade riktigt trevligt med er tjejer.

Så tack för igår! :)






Nu är Äntligen allt kirrat för min del till trästocks!
Alkhohol ; ÖL, KIRRAT!
Sovplats; Med Zak, KIRRAT!
Skjuts dit; Yammi, KIRRAT!
Skjuts hem.......... icke kirrat. men det är ett senare projekt :D
Så nu är det bara Stina kvar... sovplats är där det barkar... så om någon känner att ni har en extra plats till en snygg snygg trevlig tjej, HÖR AV ER! :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, jag skrattar fortfarande åt vår diskussion igår. Men trevligt var det, och det är allt som räknas. Imorgon är det trästock, wiihoo!!

2008-07-18 @ 00:48:19
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0