trötter

Nu sitter man här på jobbet igen. Och inatt har jag då definitivt inte tagit igen den sömn jag behöver från igår då jag fick 2,5 timmars sömn...

Vad hände igår? Jo, just ja. Efter jobbet hängde jag lite med Emelie och Amanda på stan. Sen kom björn. Då tog han emelie som vanligt. Dom skulle till havsbadet och spela volleyboll med några andra. Och jag av nån var tagg på det, men fick Nicole plats i någon bil? NEJ. Bara på vägen dit, marcus kunde inte "garantera" att jag skulle få plats på vägen hem. Som tur var så var Zak där och ville att jag skulle hänga med honom i badhus. Så då blev det så ist.

Vi gick hem och hämtade en filt och tog med öl och satt och chillade. Sen kom Nicke och Wallan dit. Efter ett tag bar det hem till Zak igen och chillade. Sen for Zak och repade och jag fick äntligen se Dumb&dumber :D Sen kom han hem igen, såg lite south park, sen gick jag och dekade i hans säng. Dock så dekade jag försent, för jag är fortfarande sepetrött. (Men åtminstonde slapp jag sova själv. Myspys)

12 min kvar nu innan det kommer börja ringa... jag är TRÖTT.

Och idag måste jag hem och städa.. Mammas order var väldigt hårda och strikta "städar du inte kommer jag slänga ut allt." Kan inte jag själv få bestämma om jagj vill ha kläder ÖVERALLT på golvet?

Äh, jag lever just nu på att det är party imorn! det blir så jävla fett nice.
Can't wait!


Nu ska jag göra annat än skriva här. vad vet jag inte men pallar inte blogga mer nu.



asshole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0