Wasa sandwich

muuumma!
Hittat en ny favoritmat. Wasa sandwich är awesome!

Nu har jag nyss haft lunch, och gick till min kära Elins jobb för att säga tja. Och där satt älskade Simon och snyggcarro också minsann. EGENTLIGEN hade jag något vettigt att blogga om, men jag minns inte vad det var... så det får bli wasa sandwich.
Eller inte.... nog om mat.

Jaf tycker det här suger hängballe. Det är världens finaste väder ute, nästan lite för varmt, och vad händer, jo, Nicole måste sitta inomhus och prata i telefon. Det enda jag får ut av solen är att se den skina. Och när jag slutar kommer den vara typ borta. Eller åtminstonde inte lika varm.. Vilket roligt liv. Såhär kommer det vara resten av sommaren. Kommer till exempel aldrig kunna fara och bada... BAJS. Jag vill bada.
Men rosvik i helgen. Rhalleh, du slutar fem.. sen ska du hem, duscha och bajsa och göra dig iordning. LÄR ju ta ett tag... men det är okej. För vi ska åka med Saj, och han slutar 19.00. Óch så får vi hoppas att petter också följer =) det kommer bli fett kul! Nicci längtar!
DÅ SKA VI BADA!! :D

Nu ska jag käka mina sandwiches ;)




ADJÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0