Who's back!?

Nicole is back, back from space. Eller skåne..
Ja, skåne var trevligt. Sjukt kul att träffa alla. Begravningar är ju dock aldrig kul. Och det var väldigt jobbigt.. Men nu är det över, och jag kan gå tillbaka till min låtsasvärld.
Mina danska systrar var UNDERBARA. Jag älskar dom. Jag fick sötaste komplimangen av Emilie : "du är världens bästa storasyster. Jag älskar dig"  sötrarasötdu. Och Nikoline är så himla söt med sitt läspande. Vill tillbaka till er. Det var jobbigt att säga hejdå...
Kusiner, och morbröder, och respektive osv. SUPERhärligt att träffa alla, och alla har verkligen växt till sig så mycket. "Lilla" Timmi som är megastor! Det var mycket trevligt.

Så kom man hem i lördags. Stressig morgon, åt en hamburgare på hela dagen. Var med om att det var något fel på flygplanet och kommit fram till att jag det inte är så värt att flyga igen på ett tag. För rädslan jag kände är obeskrivlig. Bilen vi skulle åka med från Kallax till piteå gick sönder på vägen, och vi fick sitta och vänta i löver en timme på den. Och det hade väl varit okej eftersom det var soligt osv, om man inte skulle iväg typ direkt man kom hem. Emmelie skulle hämta upp mig kl sex, och jag kom hem kvart i fem. 1h 15 min på mig. Men Nicole klarade det minsann. Så då bar det iväg till madde på ferre. Jag hade riktigt trevligt, och har väldiga minnesluckor. Var ute och åkte raggarbil, men har inget minne av det. Inte heller har jag något minne av att jag ramlade ut ur bilen, eller att jag råkade visa brösten (med bh på dock) för min förra chef.

Minnesluckor suger. Det är verkligen astråkigt.

Men för att återgå till kvällen. Efter bilturen skulle vi ut på stat, jag har ingen aning om hur länge jag orkade stå i kön innan jag var less och ringde Zak. Men hursomhelst. Jag kom till Johan, där Zak var, och har ingen aning om hur jag kom dit, eller vem som släppte in mig, nu vet jag dock att det var zak efetrsom han berättat det för mig). Jag vet inte heller hur länge jag hann vara där, innan allt jag druckit ville upp igen. Jag spydde tills jag hade tömt allt jag ägde. Och när jag var klar med det, och mådde någorlunda bra, då såg jag att min klänning glidti ner till trosorna. Så inte nog med att jag spydde, jag var tvungen att se ut som en slampa också. Och Zaks kommentar till det var "du var så sexig när du spydde" LOL. Nåja.
Sov på soffan hos Johan tillsammans med zak.

Dagen efter, alltså söndag. Var jäääävligt jävla bakis, och satt med zak och johan och tittade på film och käkade typ. Sen runt åtta ringde Emma och tyckte jag skulle följa med på Max och käka. Jag var inte alls tagg, men kände att jag behövde frisk luft. Så då var det jag, Elin, Stina, Emma och Peter som for och käkade. Sen kom vi på att vi ville till havsbadet en liten sväng. Så då for vi dit. Träffade jakob där. Trevlig kväll, men jag ville inget annat än spy.
På vägen hem fick jag panik för jag kom på att jag var på väg till en tom säng, där en ensam natt väntade. Så istället skrev jag till zak och så for jag tillbaka till johan såg film, och sen gick jag och Zak hem till honom, och jag slapp sova själv. Han är mysig att sova med. ^^

Idag, ställde klockan på kvart i sju. Orkade deff inte upp då, ställde om den till kvart över. Klädde mig, gick upp och borstade tänderna. Gick tillbaka ner, la mig med honom en skvätt tills klockan ringde igen. Segade upp, gick ut till cykeln, blev stressad och rädd att icke hinna. Men ve och fasa. När ajg kom fram stod hela jobbet utanför. typ 100 pers som väntade på att få komma in. OMG. Och ingens nyckel funkade... tillslut kom en väktare, och hans nyckel fungerade. så 20 min stod vi där. Jag hade ju definitivt inte behövt stressa.

Så nu sitter jag här, ändå rätt glad. För jag har haft en mycket trevlig helg om man bortser från vissa saker.


Djing, djing djingis khan!



Kinda miss you allready...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0