Kabaooo

Jahapp, idag är ännu en dag då man jobbar och far. Zak följde med till jobbet, för han ska medlyssna på canalen. Sitter och medlyssnar nu för fulla muggar med Benny minsann.
Och här sitter jag.
mongo och spad.
Sär då jag öppnar munnen
har förstås glömt att tömma brunnen.
Fifän för det
nu gick tån ur led.

Vad sker idag.... ? Hmm... Ingen aning. Får väl se vad dagen har utstökat för oss små myror och pysslingar.

Myra Hjärta Pyssling.


Hälsning till Emelie:
Okej, here it goes, min förklaring om min tå. Haha. Och all annan smärta.
Mitt armproblem är från P-staven, du vet min allergi, det sväller och jävlas. Har äntligen fått en läkare som ska ge mig tid hos kirurgen. Och så var det då min tå. Det började med att det kliade lite. Sen började det värka lite. Sen gjorde det både lite ont och kliade som satan. Har gått med det länge, sen i helgen började tån sväll och jag fick lite mörkröda fläckar runt om. Min första tanke var "KALLBRAND!" haha. Men så var icke fallet, men dock har jag en köttslig inektion i foten, och jag ska, i läkarens ord, "höra av mig om det sprider sig" . LOL. När det redan är kört och de måset amputera hela benet på mig :S Alltid ska jag drabbas av skit.
Nåja. Now you know. Haha. Sorry.
Och du, du kommer tillbaka. Telia är inget för coolingar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0