en liten lista såhär tre min innan man slutar är ju coolt

Ditt namn? Nicole
Födelseår? 1989
Hur Lång är du? 178 cm
Spelar du något instrument? nope
Dina första tankar när du vaknar? ååååh! helvetes skit. Inte redan!
Vart befinner du dig just nu? på jobbet
Biter du på naglarna? jepp, ibland
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svarta
Har du några husdjur? naj
Är du singel? Nix
Vem är snyggast? Zakibabyboy
Vem vet mest om dig? hmm... svårt. Ingen vet nog ALLT om mig, men många vet olika så om typ 4 pers blir en så vet den allt!
Vad vill du ha just nu? en kram av min söta DLM
Ditt mål i livet?  hitta nån jävla utbildning och skaffa barn typ.
Rädd för? människor när det är mörkt.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? åh, vet inte. orka
McDonalds eller Burgerking? Mcdonalds lätt
Sjunger du? Jodå
Vad har du för skostorlek? 40-41
Vill du gifta dig? Men lätt!
Kommer du överens med dina föräldrar? ehm... ibland.
Din hårfärg? Svart
Skor du hade på dig idag? svarta stövlar
Vad sover du i? naked for life! haha
Kläder du har på dig? klänning, strumpisar, knästrumpor, och kofta.
Favoritårstid? Vet inte
Favoritmat och dryck? Spagetti och köttfärssås, Dr. Pepper
Hur svarar du i telefonen hemma? hej denicci
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Sov du ensam inatt? Nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? Klädde på min invalide man. haha
Vad var det senaste någon sa till dig? är du skillad på norska?
Druckit idag? cola
Vad är det för väder hos dig nu? vet inte...
Godaste glassmaken? vanilj tror jag fan. Eller daim.
Drömmer du mardrömmar? mjoo.. men inte så ofta längre.
Favoritklädsel? allt möjligt!
Favoritgodis? allt möjligt där med
Hur många kuddar sover du med? en/två eller ingen om zak är i farten.
Längtar du mest efter just nu? att mitt SIMkort ska börja fungera och efter att flytta ut!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? inget alls
Saknar du någon just nu? nja.. inte direkt.
Snus eller ciggaretter? inget av det (A) hehe
Vill du ha barn? Ja
Längtar du till din nästa födelsedag? oh yeah! 20 fucking bast.
Är du blyg? Nej, eller kanske bland nytt folk.
Tycker du att du har fin dialekt? Jo haha, skånska is the shit!
Tycker du om fester? mjaa. sådär nu för tiden.
Har du använt någon hårprodukt idag? nope
Vad har du för planer till helgen? splittrat, får se vad det blir.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? svårt...
En bra film? HAIR!
Vem får en kram? Mina nära och kära, ni vet vilka ni är.
Vem får en puss? Min älskling.
Sprit, cider, vin eller öl? VIN ftw! blandad med sprite.
Hund, råtta eller katt? hund!

Godkväll!
Nu ska jag och skälla på the phonehouse!
Och äntligen är det min tur att begära kompensation.
Hehehe. Nu ska oskyldigt folk få lida för vad som gjorts mot mig.


Kommentarer
Postat av: Stina

Halv fem imorgon står jag utanför ditt jobb och väntar på dig. Vet ju inte om det kommer gå att ringa till dig så jag skriver det här :P Halv fem alltså. 16.30.

2008-11-05 @ 21:59:17
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0