Ey yo Niggah yo Hoe yo Gangztah

I morse hade jag bråttom till bussen, och när jag sprang i backen vid step in så kom en ekorre som hade minst lika bråttom. Vi korsade varandras vägar, vinkade till varandra och sprang vidare.
Haha. Tänk om det hade kunnat vara så coolt att man kunde snacka en stund typ
"Vart har du bråttom?" 
"Till bussen, dudå?"
"Äh, hem till familjen, frugan är sur för att jag varit ute hela natten"



LOL.. Det var så det gick till i morse. Förutom att vi inte sa något av det ovanstående.... Men vi korsade iaf varandras väg och krockade nästan. Men han såg typ inte mig. Synd. Annars hade vi kanske stannat för en liten chat.

Jag är så himla glaaad. Snart ska vi flytta in :D Babe måste dock skaffa sig ett jobb. Jag är inte en kvinna som tänker försörja hennes man ostraffbart. Heheh. En tvåa med kök var mer än vad jag kunde önskat mig! Oh yeah!
Rummet kommer väl se ut som en studio med alla instrument som Zak har, men det är chill. Coolt ju. MEN, då ska jag hitta på något som är jag som jag ska få ha lite överallt också. Måste bara komma på vad..... Haha.
Inflyttningsfest KOMMER det bli. GARANTERAT. Men det är ju minst tre månader kvar.

Oh yeeeeaaaah.

Kommentarer
Postat av: Johan Åberg

Jag ser det som ett stort svek att jag fick höra att ni skulle flytta från bloggen först!

2008-11-05 @ 20:18:50
URL: http://asgodnintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0