hmm, kanske dags.

Jag har ändå fått några dikter av min älskade pyssling, dags att ge igen.
Here we go;

Min kära pyssling är numera invalid
överansträngt sina händer och fallit ur liv
Beror det på Piano eller mus (arm)
Vet ingen i vårt hus (fan)
Just nu ligger han hemma förmodligen i sin säng
saknaden av mig får han klara till sen
För snart ses vi och myser, och attans min lodis
garanterar att du faktiskt är, mitt dagliga godis.


Sådärja.
Nu är jag nöjd och gla'. Hehe

Heck yes.

Imorn blir det antingen Jazzfestival eller filmmys hos Stina. Allt beroende på Emma. Haha. Känn dig pressad Emma ;) Mohahah.

Kram till mina kära vänner,
Puss till min älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0