Infektion

Det började med en liten klåda, sen övergick det i lite smärta, sen blev det lite svullnad, sen uppstod blåsor.
Gick till läkaren idag, och det var en infektion i min tå. Fick medicin som jag ska ta i 28 dagar.
 "Hör av dig om det sprider sig upp mot foten"
Eh?! what. vadå om det sprider sig, när det är försent eller? Det kommer garanterat sluta med att det hinner spridas så mycket att jag kommer end up med ett ben.
Tyck om mig med ett ben också?
Bark.
Och angående min arm, jag ska få en  remiss till kirurgen, igen.
Flott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nååh, inte kul om man måste amputera ;P

2008-11-11 @ 19:45:51
URL: http://madelencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0