It is time to dedicate

ett inlägg till en fin vän; Stina.

Du är en otroligt söt och ROLIG och snäll och bra vän.
Du får mig på riktigt bra humör, och du är rolig som satan att umgås med.
Är fett glad att vi "gav varandra en chans" eller vad man ska säga.
Vi vet ju båda vad som hände mellan oss i.... tvåan tror jag visst att det var?
Eller Kanske var det i början på trean?
Nåja, hur som helst. Jag skrattar åt det där nu.
Vi fann varandra till slut, and I'm glad!
Så glad att det bör firas med en dikt med hjälp av min underbara talang.

Stiniwini Stina
min käraste Qwinna
En riktigt bra vän är du
tills sista kon säger sitt sista mu
Roligt att leka måndagsalkis
speciellt när det är med dig min halkis
Bollrädda kvinna,
det är smått irriterande med folk som är bollrädda
men på dig är det enbart gulligt och jag vill dig i ugnen grädda
Alltid står du där vid min sida som en härlig fling
dig kan jag prata med om allt och ingenting.

I love you my dear friend.

Kommentarer
Postat av: Stina

Mitt hjärta smälter här! Du är världens bästa vän <3

2008-11-14 @ 11:20:22
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0