It'z tajm.

waddup?

Var och käkade lurre hos Zaks mormor innan. Det var en chill lunch, som kändes lugn och lång. Skönt!
Nu har jag nyss värmt två lussebullar som efterrätt i micron här på jobbet så dom blev som nybakta. MUMS. Riktigt gott var det.


Idag blire shopping med the one and only MONEYLOOSER. Eller the one och the one. En av de två. Hehe. För vi båda är moneymaking then moneyloosers. Eller nåt. Det blir trevligt.  Vi ska shoppa sexy stuff åt Em. Oh yeah!
Och sen blir det nog typ roasters eller nåt, så vi kan prata mer, och så jag kan slösa min sista pengar.


Saker sker hela veckan!

Idag ska jag hänga med favvoEmelie, imorn ska jag och zak äta middag och sen fara och kolla på en soffa, på torsdag fyller Cheyenne år, och på fredag är det fika hos Elin! :D


Nice som fan.



Måste berätta om mitt lilla mongomisstag också.
Jag har gått med i facket, och insåg att det är avgifter som ska betalas och så vidare. Men det jag var för mongo att fatta var att det inte dras av sig själv om man inte beställer Autogiro. ag har fått hem några brev lite då och då men skitit i att öppna för jag ändå inte fattar vad det står typ. Sen igår på lunchen tvingade typ mamma mig att öppna och jag sa igen "se! vad är detta liksom?!" Och mamma blir tyst och tittar på mig och säger "Nicci, detta är en påminnelse!!"
OMG. Jag är ju sämst. SÄMST SÄMST SÄÄÄÄMST.

Så hejdå ännu mer pengar och hejsan fattigdom!

Nåja. Sånt man får ta n'r man är dum nog att inte öppna brev. Måste börja förstå att jag börjar få allvarliga saker att tänka på. Inte bara någon förfrågan om man vill preumerera på Kamratposten eller sånt längre. Och när vi flyttar in i lägenheten blir det ÄNNU mer.
Oh lord.
Varför ska man växa upp?


Kommentarer
Postat av: piddi,

Jag håller med dig Nicci, varför kan inte mamma sköta allt åt en jämt?! Jag vill inte bli vuxen än..

2008-11-19 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0