Jag är för jävla korkad

Var nyss på stan med Emelie, och hon bara lurar i mig att köpa massa skit. Först blev det 17 par strumpor för 300 spänn. Det var i och för sig mitt eget val. Men sen ville vi gå och titta på B-h. Och vad gick Nicole ut med ur affären? Jo åtta par trosor, 300 spänn där med. 600 spänn slösat på mindre än 10 min. 600!! MEN, det är inte det värsta. Jag hade kunnat komma undan med 300 spänno om jag inte varit så korkad att jag tjatat om att få ett kvitto. Ett kvitto på trosor? LOL. vad ska jag med det till? Man kan ju inte ens lämna igen trosor.
Då stod jag där och frågade efter det, och så sa kassabruden "men det fick du, det ligger nog där i" jag bara "jahaa... hihih" fniss fniss fniss.
När emelie ska betala för sina sexypanties så tänkte jag just gå i förväg, så sa kassabruden "Nämen, du har inte fått ditt kvitto, för du har inte ens betalat än. haha ojdå!"

HA HA HA. Håller på att dö av skratt. INTE.
Tänk om jag bara lyssnat på emelie som sa till mig att gå från början, eftersom jag redan var sen. Då hade jag varit 300 kr rikare. Men inte.
Nåja. 
 
Ibland gör man misstag, och ibland är man bara rent av korkad.


Kommentarer
Postat av: världens bästa woman!

haha, det var fan sämst att du stannade för kvittot! ;) och jag lurade dig inte, du och jag är av samma skrot och korn så du kände bara att du var i din rätta miljö och med rätt människa och då började du spendera ;D and I love it! du är bra kvinna!

2008-11-14 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0