Lek och ståhej

Helgen har varit trevlig. Nästan hela tiden. Om man ser bort från några tråkigheter.
I fredags var jag ute i 40 min med Gimli Lindhammar.. Eller var det i lördags? Nåväl. However. Han var väldigt duktig med mig. Och löd mig fint. Och kissade trots att han inte hade något kiss kvar. Typ någon droppe lite här och var.
Vad har mer hänt.... åh. Minnesluckor efter en nykter helg är jobbigt. Då är det något knasigt på gång.

Jag har iaf lekt med de små barnen som familjen Lindhammar har passat en vecka. Dom är galet himla söta alla tre. Först var de väldans blyga men det släppte fort. Vi lekte även mamma pappa barn. Då var jag mamma och Zak pappa såklart. Det var roligt, men det ´blev lite wierd när barnen fortsatte kalla oss mamma och pappa när vi slutat leka, och även dagen därefter.
Zak berättade en läskig berättelse, så läskig att stackars Ida började gråta. Jag var mycket bättre på det där. Min saga var spännande och lute läskig men slutade fint och vackert så barnen blev glada.

Har även varit och kollat på tre andra små barn, lite äldre dock, som hade tävling i friidrott. Mina söta syskon. Oj oj oj så stolt syster de har. Okee och Cheyenne fick SIlver i stafett. Och Okee kom med i final i 40 meter. Så himla bra dom var. Galet. Filip var också väldans duktig på att stöta kula. Med tanke på att de bara gått friidrott knappt en termin är de alla tre fruktansvärt bra.

En fet besvikelse i morse var att jag trodde jag var rik idag. Så jag ringe min bank, och 74 öre!?!? say whaaaat!? Men så kom jag på att det är ju imorgon jag får min lön. Orka ens.

Och vet inte om jag berätttat, men vi ska kanske flytta in redan om en månad istället för om två. Det blir awesooome! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0