Och just som jag trodde allt var fixat,

så var jag tillbaka på ruta ett igen.

Min lillasyster Cheyenne fyller 10 på torsdag, och så har mamma sagt att hon behöver en klocka. Så då tänkte jag att vi kunde gå en sväng på staden och  "titta på en klocka åt mig". Får ju inte bli för uppenbart att den var till henne. SÅ hon kom till stan nyss, och så gick vi till Ur&Pen. Väl där inne löd konversationen såhär:

"Okej Cheyenne. Nu ska du låtsas att du är en kompis till mig och hjälpa mig hitta en riktigt snygg klocka till mig. En som du själv också skulle kunna vilja ha. Det är viktigt att man är ärlig"
"Okej... jag tycker någon där klockan är stor och har en tjock rem"
"Okej... visa någon!"
Hon tittar sig omkring och:
"Den här Nicci! den är SKITSNYGG!!!"
"Den? okej,, skulle DU kunna ha den?"
"Jaaaa! verkligen!"

Okej tänkte jag. Perfekt. Men tänkte att vi skulle titta en liten stund till för att se om hon hittade nån snyggare.
Hon hittade några till men den första var den snyggaste tyckte hon. Så då köpte jag den, till henne. fast hon trodde den var till mig. När jag har köpt den säger hon:
 "Så! nu tittar vi på en klocka som jag skulle vilja ha!" (WHAAAAAAAAAT!? jävla lurifix)
"Eeeh, va? du tyckte ju om den här???"
"Jaa. men bara om du skulle ha den. Den skulle inte vara snygg på mig"

Så för att överbevisa henne om att den visst skulle vara snygg på henne tog jag på henne den, och då sa hon istället :
 "Jag vill inte ens ha en klocka!"

Haha, bruden är för härlig!
Jag får väl se om jag behåller klockan till mig själv istället, och köper henne något annat, eller om jag rent av bara för att jävlas ger henne den ändå, så kan hon bara byta den om hon vill det sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0