Once in a lifetime

I morse försov vi oss.
Det var första gången jag NÅGONSIN lyckats med det.
Nog har jag kommit sent, men då har jag snoozat längre med flit eller bara skitit i det. I morse var det så att jag låg lite halvvaken och tänkte att jag kände mig ganska utsövd och undrade när klockan skulle ringa. Tittar på klockan och ser "08.58" !!!!!!!!!!!!!!
Och vi började nio!
Måste ha råkat komma åt stänga av istället för snooze.
Nåja.
Det var jobbigt. Men vi var iaf på jobbet 09.10. Fett bra klarat! 

Igår på stan var nice. Jag köpte mig något fint, linne/tunika/wtf! vettefan vad det kallas, men fint var det!
Emelie storshoppade och hon hittade fett snygga grejor. Sexy mama.

Idag ska vi och kika på la soffa.

Kommentarer
Postat av: adfb

afsdhrfgsnh

2008-11-21 @ 17:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0