Så man får väl passa på

att tacka Johan.
Tack vare dig så lyckades vi få bort Zak från WOW en liten stund i lördags. När vi först käkade pizza (ni sämston hamburger) och sen satt hos dig en sväng. Och sen att du kom hem till Zak så vi chillade framför TV:n också. Riktigt bra.
Sen att ni är dumma och mobbas får jag väl ha överseende med.

Dock, igår satt sötis bara 2 timmar. Av min vakna tid. Duktigt värre.

Du är min mysboll mitt söta fina troll.

Och även passa på att tacka Zaks fader, Torbjörn Carlsson! För den fruktansvärt goda thaimaten han bjöd sin familj + mig på. Riktigt värt, gott och snällt av honom. Muumma.

Kommentarer
Postat av: Johan Åberg

Varsågod.

2008-11-19 @ 16:31:22
URL: http://asgodnintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0