Sperma i ögat svider!

Jag tänkte bara, som Stina (israfel.blogg.se), berätta för er alla att jag erkänner mitt beroende. Jag är en missbrukare. Godismissbrukare. Jag behöver godis för att kunna komma igenom dagen. Chips, choklad, godis. Spelar ingen roll vad det är, bara det innehåller sockret/fettet jag behöver. Ända sedan jag slutade röka har mitt beroende trappats upp. Och nu är det allvar.
Därför tänker jag idag försöka att inte köpa någonting alls från vår jävla godismaskin här. Eller från Ica. Eller någonannanstans ifrån.
Någon gång måste man säga stop.
Och vilken dag passar bättre än en måndag, en ny start på veckan?
Japp. Håll tummarna för mig gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0