First time I layed my eyse on you

I förr igår på stan va ja med Emelie och då hittade ja ett linne som bara va sååå sååå snyggt. Man kan hade både till jeans och till leggings. Ja bah totalt av gudade de. Ett lila snygg linne från vila.
Sen satt vi på roasters ja Em och A. Och så kom några fler (ni vet vem ni är) och det var riktigt trevligt. Ja är super nöjd med min måndag.
I går var ja på så j*vla dåligt humör!!!! Du vet vem du är som gör mej SÅåå upprörd. Ja tycker det är så himla dålig stil av diG!!! sen var ja med min totalt underbara pojk vän och vi åkte och handla julmust och pizza och glass. Sen på kvällen körde han hem mej. Puss på du! <3<3<3
I morse skulle vi upp o sjunga för min lilla syster som fyller år idag. Hon vart ändå super glad för sin klocka som ja gav henne! Det var underbart!!! Ikväll ska vi även fika med henne! Födelsedagsfika!!
I morgon ska vi till E. Det blir as roligt. fika och sånt gott med massa söt nosar<3 (ni vet vem ni är som ska dit)

Annars händer väl inte så mycket .
Tack till mina vänner som finns och ställer upp (ni vet vem).

Dagens klädsel:

leggings från H&M 69kr
strumpor från H&M 59kr
Klänning från Gina tricot 349 kr
Kofta från Gina 199 kr
Skor från Din sko 299 kr
Jacka från Intersport 1300kr
Och så lite krims krams som hals duk och vantar och mössa osv.

Hoppas er dag blir lika trevlig som min förhonningsvis kommer bli!
Är det något så har ni min msn, och för er som inte har den e de: [email protected]

Lämna gärna ett fotspår eller kommentar!
XOXO Nickipicki

Kommentarer
Postat av: Anonym

i love it :D xoxo / C ;)

2008-11-20 @ 09:03:01
Postat av: Stina

Good news! Jag jobbar inte imorgonkväll så jag kan hänga hos elin med alla er andra :D

2008-11-20 @ 22:57:38
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: boooring

boooooring

2008-11-21 @ 17:38:33
Postat av: Stina

Jag förstår nu vad du menar. Jag tror du har en lysande framtid som modebloggare framför dig.

2008-11-21 @ 23:35:24
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0