uwefh

orka orka orka.

Jag är på ett konstigt humör igen. IGEN. Vad är det med mig. Jag är överkänslig och är i fullständig obalans. Ledsen, sur, arg, besviken, trött, blah blah blah. Kan man inte ha någon period då man bara är otroligt positiv och glad jämt.

Hur som helst, helgen har definitivt inte påverkat mitt negativa humör.

I fredags sov jag på hotell med baby. Vi badade och drack vin intill tidiga morgontimmarna. Mysigt som fan.
I lördags hade vi en hemmakväll. Zak byggde pappersplan med mina småbröder, och jag mös framför tv:n typ. Sen läste vi lite. Eller iaf Zak. Jag var bara uttråkad. Höhö.
Söndag var en slappdag, och vi tog en tupplur på dagen, för att sedan fara till Stina och se Drillbit Taylor med Elin och Simon. Det var mysigt.

Och idag då. Bajs.


Dessutom tror ajg att jag kommer få amputera min fot. Eller mitt ben. Och ingen tycker synd om mig. TYCK SYND OM MIG. Jag behöver lite medlidande. Min kropp drabbas bara av skit. Och inatt svällde en del av min arm igen. Jävla piss.
Nåja, jag har iaf tid hos läkaren idag. Får väl hoppas att det inte är något att oroa sig för.
Min Ipod har dött.
Jag är en Teliakund.
Det kliar i mina ögon.
Det gör ont i min tå.
Det kliar på min arm.
jag har lite pengar.
Åååh.
Allt är bara bajs.
Ja, ja ja. Jag klagar. Men jag får klaga hur mycket jag vill. För att jag lider och mår dåligt just nu. Helvete.

Måste bara ge creds och tack osv osv till den otroligt snälla busschaffören (nej, jag vet inte hur man stavar det, och jag orkar inte bry mig om att ta reda på det heller just nu) som lät mig låna hennes telefon på bussen på väg till luleå i fredags när mitt SIMkort la av igen. Utan henne hade jag säkert spenderat en kall natt i luleå och inte en varm och mysig på hotell. Så tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0