Wonderful!

Fett härlig helg. Eller nä vänta.
SKOJADE.
Fredag sög balle till tusen. HELA fredagen typ. Förutom på förmiddagen innan Zak for, och förutom när Emelie kom till mig. Resten sög. Och just ja, mjölkpaketet på stat, våran söta Emma var ju inte heller något som sög. Det gjorde kvällen uthållbar.

Men dock, lördag, sov ganska länge, sen dammsög jag samtidigt som jag lyssnade på musik i mina nya hörlurar för 600 spänn. Jag kan lova att det var den roligaste dammsugningen. Just för att det är så galet bra ljud, och jag kunde sjunga så högt jag kunde för ingen var hemma. Fett värt. Att jag sen började dansa med damsugaren då Cheyenne och hennes kompis tittade på är en annan historia..... Dom tyckte iaf att jag var rolig. Det är alltid en kick.
På kvällen bar det av till Emmy med tjejerna från gamla klassen. Det var fett mysigt och roligt. Riktigt riktigt kul. Jag tror vi är den bästa klassen, och de som kommer vara bäst på att ses någon gång då och då. Haha. Självklart klan jag inte vara säker på det, men det vill jag tro.
Stinas myntshow, KUNG. Mer än så behöver jag inte säga. Vill ni veta mer så far ni fara på ica och gå till Stinas kassa och fråga vart mynten ska. HAHAHAHHAHA. Gaad. Så himla kul.
Söndag sov jag ganska länge igen, sen låg jag och segade framför Tv:n med najje och såg någon jävla jobbig film. Jag ville hoppa in i Tv:n och strypa psykologen. Sen var det äntligen dags att träffa min älskling. Gick och mötte honom på busstationen, sen for vi till hans mormors nya lägenhet och tittade på den. Sen for vi hem och såg film, the happening. Ändå bra film. Lite småläskig. Men inte så jättefarligt.

Ikväll ska vi se antingen rec eller en komedi. Jag röstar på att vi börjar tidigt så vi kan se båda! Wiie.

Ny jobbvecka. Suckedisuck. Snälla människor, uppdatera era bloggar. Så jag har något att läsa! Haha.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vi är helt enkelt suveräna! SÅnt rinner ju oftast ut i sanden, men icket. Vi är KUNG! :)

2008-11-03 @ 18:40:31
URL: http://madeleinejoh.blogg.se/
Postat av: Johan Åberg

Jag uppdaterade två gånger!

2008-11-04 @ 04:41:14
URL: http://asgodnintendo.blogg.se/
Postat av: Nicci

M: haha, japp. Vi är underbart kung.

J: Oh yeah! nu ska jag läsa!

2008-11-04 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0