- vs. +

Min tur att göra en sån där fjant lista. Haha. Så kan det gå när man har tråkigt på jobbet. Jävla listor.
Anyway, here we go!

Mina -
-minnesluckor
-småväxta vuxna
-jobba
-bråk
-ekonomi
-tidig morgon (jobbet)
-sen eftermiddag (jobbet)


Mina +
+Zak
+ipod
+pigghet
+Hair
+romantisk middag med Rhalleh
+matlåda
+frukost på jobbet
+sovmorgon på fredag
+desperate housewives ikväll
+vakna med baby

7/10 = jag är mer glad än ledsen.
Känner mig inte ett dugg ledsen dock. Var tvungen att tänka till ordentligt för minuslistan.

Inget står i ordning förutom det första på + och det första på -. Resten är bara randomly utskrivit. Och det första på + väger fett över det första på -. Min fina, söta, rara, underbara, snygga, snälla, heta, sexiga, fina fina fina fina fina Zak Ragnar söte-per.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0