A kiss to build a dream on

Lous Armstrong, a kiss to build a dream on. Störtskön låt. (skrev jag störtskön?! ORKA.) Har ni inte hört den så bör ni lyssna genast, för er egen skull.

Jag tänkte ta en minut (ehm...), och tillägna mina trogna iaf 13 läsare. Ibland mer, ibland mindre.
Sådärja. Minuten slut. Typ. Det var bara symboliskt. För att visa min uppskattning. Tack. <3 Ännu roligare skulle bli om fler kommenterade någon gång iband =) Alltid kul.

Jag är på ett väldigt konstigt humör. Känns typ som att någon dött eller något. Känns tomt i mig, och jag vill typ gråta. Men orka gråta när jag inte har någon anledning. Så gråtet får helt enkelt vänta tills jag har en anledning att tjuta. Och så får jag fortsätta vara på mitt dåliga humör och fortsätta undra varför jag är nerstämd.

Ikväll ska jag och mamma plugga teori. Jag måste ta tag i mitt körkort! Innan jag flyttar hemifrån. Annars kommer jag aldrig ta det. Och idag har jag anmält intresse på två lägenheter i stan. Så vi får väl se vad som sker. Låt oss hoppas på det bästa! Och håll tummarna för mig, så jag inte ger upp efter B-fasen den här gången. 3:e gången gilt är redan kört, så för mig får vi hoppas på 4:e gången gilt! Undrar om det är ett dåligt tecken i sig att det är 4:e och inte 3:e gången. Aaah. Sluta tänka fjant-Nicole. Bara gör det. ta tag i det, och klara det!
I will try at least.






Här får ni en bild på min söta älskling, som alltid ger mig, A kiss to build a dream on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0