ååååh hejdå pengar!

fuck it.
Så fort jag känner mig rastlös eller har tråkigt så går jag och köper kläder och skor. Om jag fortsätter såhär kommer det bli dåligt.... äsch då.
Köpte nyss ett par stövlar. Vet inte ens om jag tycker om dom... haha. OMG. Jag är mongo. Igår köpte jag en  klänning och en tröja. I förrigår köpte jag två t-shirts. Dagen före det en tröja. Haha. Jaja, det är okej. Jag klarar mig . Det är ju dessutom kul med nya saker :D

Nu har jag bokat biljetter för bio ikväll. Hoppas nu bara Zak vill gå med mig. Haha.


Kommentarer
Postat av: Johan Åberg

Kul att du också har en blogg. Men du måste skriva mer om mig!

2008-10-10 @ 19:59:39
URL: http://asgodnintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0