Bacon+vitlök

Ma fucking gad.
Hade romantisk middag med rhalleh igår. Hon lagade pasta, bacon, och vitlöksås.
Simon hängde också med oss en liten skvätt. Han blev gode avis på våran super-romantiska middag och vår supergoda mat. Det var så jävla galet gott och jag ville inte att det skulle ta slut. Oj oj oj oj. Vi gick till och med och tog mat en gång till.
Riktigt bra klarat Elin Alm.
Sen gick vi och hyrde hair. Mamma mia vad jag älskar den filmen!
Nu har jag den i en vecka. Undrar om jag inte ska göra som jag gör med godis och kakor, se mig less på den nu i en vecka. Hehhe.

Hur som haver, bild på mig och min kära Rhalleh:


Kommentarer
Postat av: Lemuel Gulligver

Men hurru baby... Varför taru int o hyr JCS, va?

den är också mega.- eller så lyssnar du igenom soundtracket på jobbet? eller när du kommer hem? eller när som helst?

btw så kommer mitt inlägg snart. håll ut. nu ska jag till vårtcentralen.

2008-10-22 @ 14:12:12
Postat av: Hervor

Hej där. jag orkar inte uppdatera min så länge som det inte finns något jag kan skriva. eller något som jag har att berätta... fast iofs en kortis kan det ju bli...

2008-10-22 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0