iiih , gölle.

Måste bara få bragga lite om hur söt min DLM är.

I morse innan jag skulle fara, gick jag och borstade tänderna, och när jag var på väg in till rummet igen skriker zak "KOM INTE IN. VÄNTA DÄR!" och jag bara "men jag är stressad!! Skynda dig med vad du än gör!"
När jag får komma in igen frågade jag vad han gjort, då svarar han "det kommer du märka så småningom"

När jag kommer till jobbet undrar jag ett tag vad han kan ha gjort, men släpper det och tänker att jag antagligen kommer märka det så småningom som han sa.
När klockan slår 10.00 börjar min tlf pipa. Ett larm? woot? Men då var det min söta som skrivit en hälsning;
"Du är sötast".

Måste rätta honom och säga att det är han som är sötast. Jag blev så glad. Det behövdes. Speciellt nu när jag är mer less än någonsin.

Nu vet ni. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0