Indeed, I am fucking lovely!

Igår var vi och fikade. Jag, Zak, Simon, Emelie, Madde, Wallan, Nicke. Det var mysigt. Sen for jag och mr. Z till Nicke och såg på.... hmm... vad FAN hette den... någon film av David(?) Lynch.... Äh. Mitt minne suger ju helvetiskt mycket. Den var bra, men jävligt fucked up. Så egentligen ska jag inte uttala mig om det var bra eller ej. För jag förstår fortfarande inte hela filmen. Den var... lynchig? Som Zak kanllar det. Höhö.

Haha, inatt blev en pratnatt igen. Ingen av oss vill sova typ, och båda var pratglada. Min söte-Per. Haha. Av någon anledning tycker han inte om när jag kallar honom det. Haha. Han jämförde med en extrem jämföring igen, "det är som att kalla dig... Snygg-Ursula" 
Hahah LOL. Ursula???? han är rolig.

Jag tycker det tråkigaste på hela dagen är när jag måste lämna min fine-Per på morgonen... Jag till och med skyndar mig att äta frulle för att hinna gå ner och ligga och mysa med honom in i det sista så jag måste stressa iväg till jobbet.
Han är för härlig för att vilja lämna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0