It's time again.

Ja. Vad gör man inte när man har tråkigt?

Snodde denna från Madalana.

Vad heter du? Nicole
Hur gammal är du? 19
Var bor du? Hemma
Har du några syskon? Yes, hela 10 st typ. Eller 11... ja nåt sånt. Över tio iaf.
Har du husdjur?  Nix
Vilken färg har du på väggarna i ditt rum? Röd/grå
Hur stor säng har du? 120 tror jag.
Spelar du något instrument?
Utövar du någon sport? Hell no
Går du i skolan?  nej
Har du något jobb?  Japp
Vad äter du till frukost? Mackor. Bacon till frulle är ju dock kung.
Brukar du sminka dig? Nej, händer tp alrig nu för tiden.
Vad vill du bli när du blir stor? Vill nog jobba med barn på något vis.

Har du varit kär? Ja
Har du någon pojkvän/flickvän? Ja
Hur många pojkvänner/flickvänner har du haft? 2 seriösa
Har du blivit dumpad? ja
Har du dumpat? ja
Är du kär just nu? God yes
Vem var din första pojkvän/flickvän? Tobias hette han, jag var 6 han var 8.

Kommer du ihåg första dagen i skolan? Nej... tråkigt.

Kommer du ihåg vad du fick i julklapp för fem år sen? Eh.. nä?

Kommer du ihåg första gången du hånglade? HAHAH japp. Jag och räkan och emelie skulle lära varandra. Det var kul

Kommer du ihåg vad du drömde inatt? Minns typ aldrig vad jag drömmer.

Kan du stå på händer? I vatten :P
Kan du vissla? Oh ja
Kan du dansa breakdance? Haha lol-
Kan du sjunga? Kan jag  väl?
Kan du alla dina vänners mobilnummer utantill? Hmm... ändå rätt många faktiskt.
Kan du cykla utan händer? Haha japp, men bara för att jag är coolast.
Kan du byta däck på en bil? haha om jag vill kan jag. Föredrar att säga att jag inte kan så slipper jag.

Bästa bok?  Vet inte...

Bästa film? Hmmm.... I dunno.  
Bästa vän? Vadå. Orka-
Bästa tvprogram? Typ, One tree hill och desperate housewives
Favorit färg? Blå I think.

Favorit djur? Hmm.. dunno. Hund?
Favorit dag? Alla bra dagar. Har ingen specifik.
Favorit musik? Allt utom dansband typ. fast jag tål ändå all musik. Lyssnar på bra musik helt enkelt.

När var du utomlands senast? För typ en månad sen

När skämdes du senast? Hum... minns inte.
När grät du senast? En månad sen?
När hånglade du senast? I morse
När låg du på sjukhus senast? När jag var sämst på att dricka för tre år sen och fick ligga en skvätt på akuten. OMG.

3 orsaker att hata dig: Hata är väl ett jävligt jävla starkt ord... Tycker inte någon borde hata mig inte.   
3 orsaker att älska dig: tjaa... för att jag är en bra människa helt enkelt. Oh yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0