Jag är sugen på hundbajs

"Ringde är ett så fult ord. Rang hade varit mycket coolare att använda. "
"Ja men det är ju samma som skärde och sovde och...."
"Men? du kan ju inte jämföra med ord som inte ens finns??"
"kan man väl."
 
Och

"åååh, kolla vilket gulligt smörpaket!!"
"varför har du det? ska du ta av det?"
"ja?"
"varför tar du inte av det smör som redan finns? vi har ju i kylen?"
"för jag är för det första sugen på lätta och sen, SE så sött paket!!"
"åååh, jag gick längs vägen, och hittade en påse med hundbajs! Här är den.' Men varför äter du hundbajs??' Nä men jag var sugen på det och se vilken söt påse det ligger i!"

Haha. Ja, ibland kan han skoja till det ordentligt! Han är rolig han.

I morse när jag kom till jobbet, loggade in på alla program, satt och chillade. Så gick brandlarmet igång. Tråkigt nog blev det inget av det. Alla satt kvar. TRISTA Människor. Jag hade velat krypa runt på golvet och vara rädd för livet och bara göra allt i min makt för att överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0