La bor da concor.

Ah, tja. Då var det dags att blogga igen. Har fått stränga order att skriva om en  viss person, so here it goes!

Johan, du är en väldigt rolig prick, säger oftast roliga saker som får mig glad. Jag är glad att vi lärt känna varandra, äntligen liksom.

Jag älskar när johan och zak bråkar. För dom beter sig EXAKT som bröder. Bråkar, och tjaffsar, och sen blir som bästa vänner, osv osv. Det är så kul att se.

I fredags åt jag och zaki tacos hemma hos mig, det var svinigt gott. Sen gick vi på bio, men det blev inte mirrors, utan vi gick tillsammans med Johan, Cissi och Hanna. Vi såg när lammen tystnar. Den var rysligt jobbig och läskigt. I slutet satt jag och hade min tröja för mina ögon tills zak tvingade bort den. HUVVAAAAAAAAa. Jobbigt. Men jag klarade mig iaf utan några synliga men. 

Jag är även numera stolt medlem i bioklubben! Vilket innebär att minst två gånger i månaden får man gå gratis på bio. Och om man går på bio på måndagar får man popcorn och läsk gratis:D Wihoo. Passande för ikväll! 

I lördags var vi och badade med Cheyenne och Okee på äventyrsbadet. Iiih. Det var mycket kul. Jag  vågade dock först inte åka spaceball. Så dom tre fick åka utan mig så tittade jag på. Men tillslut lyckades dom övertala mig. Och det var råkul :D tihihi. Mycket bra.
Sen på kvällen skulle vi på inflyttningsfest hos Johan. Zak var segast i världen och han skulle skjussa folk hit och dit. Så vi kom dit rätt sent. Men väl där var det riktigt trevligt. ETT TAG. Festen barkade ur totalt. Alla bråkade, och alla var ledsna typ. Oj oj oj. Polisen kom dit för att Johan har en sämst granne som inte kan  komma och be oss vara tystare innan han ringer polisen. Orka liksom.
Sen efter alla ledsna miner blev det ändå efterfest på kollektivet. Nog för att jag låg dekad näst intill hela tiden, så var det ändå trevligt. Sen vid 5-tiden, tror jag, gick vi hem till zak och sov. SKönt.

Igår blev en härlig bakisdag. Vi tog ett härligt bad och bara mådde, sen gick vi och käkade på Pizzeria Time med Johan Hanna och Niklas. Det var mysigt. Såklart blev det en onödig diskussion igen. Som vanligt mellan Zak och Johan, men Hanna var även med den här gången. Jag läste skvallertidning under hela diskussionen. Haha.

Idag är Zak med Cheyenne och Filip på skolan. Undrar hur det går för dom. Cheyenne lär vara megastolt. För hon tycker om Zak. Så det är ju kul för dom.

Ikväll blire bio! :D Och ikväll blir det äntligen mirrors. Ska bli kul att gå med min söta baby, som jag för övrigt saknar redan.

Tycker verkligt om honom kämpe mycket!
Han är grejt.

Kommentarer
Postat av: Johan Åberg

Haha, du gjorde det. Kul.



Ja, festen barkade. Det var verkligen nåt negativt i luften. Hoppas det inte är lägenheten som är hemsökt.

2008-10-15 @ 05:38:37
URL: http://asgodnintendo.blogg.se/
Postat av: N

Nä, din lägenhet är icke hemsökt. Jag har varit där och gjort lite voodoo-kriffskraffs så eventuella spöken och dylikt skrämdes bort. Du kan vara lugn.

2008-10-15 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0