Mat!

Mat är gott.
Mat är bra.
Mat är något man borde få ha.
Bacon och vitlök
Lagat i ett kök
Är bra att ha
När man haft en tung jävla dag.


Och det är just vad jag ska ha.
Så gott var det Elin! Haha.
Jag har varit och köpt bacon, pasta, fräsch creme och vitlök.
Det kommer SMIDA.
Slutar dock inte förrän om 30 min.... ATTANS. Sen ska jag hem. FUCK. Sen ska jag laga helvetet. DAMN.
Hmm... Maten är väl ungefär drygt en timme bort! FUCKING HELL.
Nåja. Jag får iaf godmaten. Familjen ska äta typ skinkstek.
Oj oj oj, vad de missar min lyx.
Ska Bjuda Najje också, dels för att jag är snäll, och även för att jag vill ha sällskap när jag äter den utomordentligt goda maten.



YUMMY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0