Nu är det jul igen!

Det är verkligen snart jul 2008 alltså. Mindre än två månader. SHIT. Galet vad tiden går fort. Känns inte som att det var så fruktansvärt längesen det var jul 2007. Oj oj oj.
Att sommaren har erbjudit värsta vädret nånsin, iaf enligt mig, hjälper ju inte till direkt.
Jag tycker knappt om jul. Dels för det här hemska tvånget om julklappar men även för det är så pressat tycker jag. Julpynta är ingenting alls för mig. Kanske blir det annorlunda när jag får eget boende, vem vet, men julpynt tycker jag är tråkigt.
Julklappar är jobbigt också. Orka ens. Hade varit skönare om man inte behövt köpa till någon alls. Man får sån prestationsångest typ. Och vill köpa något fint och betydelsefullt, men det slutar alltid med att det blir fiasko. Nästan alltid. Dock har jag en present till en person som jag tror jag känner mig nöjd med. Det är ju alltid något!
Jag vill inte ha julklappar. Köp mig inga. Hehe.

Dock tillbaka till det där med hemska sommaren en liten skvätt bara. Sant, hemskt väder nästan hela sommaren, MEN, jag har iaf besökt tio olika länder med den bästa under denna dåliga sommar. Och har även äntligen lyckats få min drömprins. Så den hemska sommaren visade sig bli min bästa någonsin.

Jag håller tummarna som fan. Efter den 4:e november blir det antingen good news eller bad news.
Håll tummarna allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0