Nu var det dags!

It's about time

DITT LIV
Vad heter du? - Nicole

I mellannamn? - Rochelle
vart bor du? - hemma
Trivs du där? - njaa..
Brukar du läsa horoskop? - ibland
Har du körkort? - nix
Favoritdjur? - hund I guess.
Vad spenderar du dina pengar på? - oh shiet. Mitt dagliga knark; choklad, godis, chips, dricka, Zak haha
Festar du? - jodå
Sprit, cider, vin eller öl? - ehm, sprit.
Brukar du bli för full? - nää inte längre.
Antal kuddar i sängen? fyra
Kan du baka bullar? - inte så värst bra
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? - Mc D
Är du allergisk mot något? - Haha, om jag är? Orkar inte skriva listan, men ja, jag är allergisk mot mycket.
Äger du ett busskort? -JA, men utan pengar.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Allergisk mot mjölk.
Hur ser du ut idag? - ehhh.. va?
Nästa mål i ditt liv? - hmm... Komma på vad jag vuill med mitt liv och sen se till att det händer.
Vad såg du senast på tv? - tja... Christine tror jag
Hur svarar du i mobilen? - hallå
Vem ringde dig senast? - Zak
Vad sa den som ringde? - "ta den coolaste hamburgaren"
Antal timmar sömn inatt? - vet inte... blev en sen natt och tidig morgon igen.
Sov du ensam? - nej för fan.

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: - Zakibaby
Såg dig gråta: Zak
Fick dig att gråta: Pappa
Du gick på bio med: ehm... minns inte.
Du gick på stan med: hmm... var änge sen jag gick på stan med någon. Hata heltidsanställning.
Skällde på dig: typ mamma I guess
Skickade ett e-mail till dig: Rhalleh <3

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - jadå
Bråkat med ditt husdjur? - haha ja när vi hade djur så oh yes.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - nästan
Dricker du? - inte nu. Men imron!
Vad är du mest rädd för? - Att dö, det är min stora skräck. Och att de jag bryr mig om kommer dö någon dag och lämna mig ensam kvar.

Vilka kläder sover du i? - trosor.
Vart vill du gifta dig? - I dunno
Vad hatar du verkligen? Hmm.. Vet inte. Folk som tror dom är viktiga är aldrig kul att ha och göra med. Men hatar... kommer inte på något just nu.

Har du varit kär? - ja
Kör du bil? - ibland
Har du ett jobb? -jepp. Oturligt nog. haha
Gillar du att ha folk omkring dig? - oh ja. Speciellt de jag tycker om.
Är du ett hälsofreak? - hahaha verkligen  inte.

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - jag har chans på alla!  
Är du ensam nu? -nä, är på jobbet.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - men eeh?
Vill du gifta dig? - japp, det tror jag.
Vill du ha barn? - ja lätt.

FAVORIT
Rum i huset? -  mitt eget?
Typ av musik? - allt som är bra.
Månad? - April, just nu iaf, för då fyller jag 20 !

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nej
Köpt någonting? - japp
Varit sjuk? - njaa.. börjar som bli frisk
Sjungit? - ohja. Sjunger mest hela tiden.
Sagt "jag älskar dig"? - ehm.. nej.
Velat säga till några att du älskar dem? - jodå, mina kära syskon
Träffat nån ny person? - nää
Saknat någon? - ja just nu.
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - jaa, mm
Haft sex med någon? - nej, det kommer en tid i en kvinnas liv, som är lite jobbig. En gång i månaden-perioden. haha

SENASTE
Låt du hörde: Brethless med Nick cave
Film du såg: Lost highways
Sak du stal: haha det var den gången jag snattade för sista gången i mitt liv. 3 år sen, åkte dit med två par stringtrosor. 1500 spänn i böter. Hahah. Oj så pinsam man varit...

FÖRSTA
Första bästa kompis: Kalis och Paulina
Första jobb: sälja korv tror jag.
Första inhandlade skiva: Spice girls?
Första förälskelse: Tobias, då var jag 6 år. Haha. Gulligt värre.
Första begravning? Mormor
Första piercing/tatuering: Öronen, om det räknas, annars naveln.

SENASTE
Senaste människa du slog: haha hmm.. slagit ordentligt är Prince Mac. Hehe det var kul
Senaste stora bussresan? Stora...? Haha nä. Vet fan inte.
Senaste långa telefonsamtal: Men vafan. Säkert med Räkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0