Paint la neogles.

Idag blev nog min billigaste arbetsdag på länge. Det enda jag köpt idag är två nagelllack och lite choklad. :D
GULT och RÖTT. Fett fett fett. En hans med gult, en med rött, och mönster färg på tvärtom. aah. Nu blev det en tjorvig mening. Men på handen jag har gult har jag gjort mönster med rött och så tvärtom på andra handen. SÅDÄRJA.
Fanny såg mig sitta och göra det och frågade om hon fick ställa sig i kö. Givetvis fick hon det. Det är så himla kul att måla naglar. Det blev fint. Så fint att min chef och reklamationsansvarige också blev lite sugna. Haha.

It's time to make reklam för min underbara pojkväns blogg.
Bevaltakajeb.blogg.se
Läs och njut, står alltid något kul och flummigt typ, och så får ni höra på hans underbara musikverk också.
Idag fick jag en dikt där också för han varit dum.
Haha.
Mwiii!

Hair ikväll!!
Slutar om 1 h 45 min! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0