Rhalleh, ma darl.

10 Anledningar till att jag tycker om dig:

1.  Du är så lätt att prata med.
2   Du dömer aldrig mig.
3.  Du är rolig att vara med.
4.  Du är en jag litar på till 100%.
5.  Du är gode jävla söt. Fett med status att vara vän med dig.
6.  Du är cool, nästan lika cool som mig.
7.  Du och jag fick fett MVG på vårt ägiga projektarbete (ja, jag skrev ägiga, och ja jag är coolast)
8.  Du står ut med mig, även de gånger jag har mundiaré och inte tycks bli bättre av att bajsa ut allt.
9.  Du är så himla allvetande om alla människor och det är så himla roligt. Orka liksom. Haha. Det är så du.
10.Du är sämst på att komma ihåg filmer. Ännu sämre än mig till och med.
11.Du är väldigt lättskrämd men du älskar ändå skräckisar.
12.Du ser alltid steget längre när man pratar om någons hår. "jo, men...." Hahah.
13.Du kan inte äta grädde utan att få grädde någonstans i ansiktet där det inte ska vara.
14.Du pratar så lätt om skinksås, och ketchup.
15.Du sa en gång "Sidentrosor ska man inte ha, det är inte bra för fittan!" KUNG.
16.Du tycker inte om att ge dig, även när du har fel.
17.Du är en av de få jag kan sitta helt tyst med länge utan att det finns minsta spår av pinsamhet.
18.Du är en av dom jag skulle gå till och jag är ledsen.
19.Du är en av dom jag vill berätta saker som jag är glad över för.
20.Du är en av dom första jag tänker på när något roligt hänt.
21.OMG. Jag är sämst på att hålla mig till ett specifikt antal. 10 blev 20. och hade kunnat bli mer.
22.Saken är den, det finns många saker som jag skulle kunna störa mig på. Men utan dom sakerna skulle du inte vara den Elin jag tycker så mycket om. Och jag tycker om även dina dåliga sidor. Det är dina bra och dina dåliga sidor som gör dig. Du är en underbar vän, och jag vill ha dig kvar för alltid. Det finns saker vi inte alls är överens om, men det finns så mycket mer som vi har gemensamt. Du är och kommer förbli en underbar och fruktansvärt fin vän.
Tack för att jag får vara din vän, och TACK för att du finns.

♥ ♥ ♥

Vi är dessutom så himla snygga båda två!! :D OHYEAH.


Kommentarer
Postat av: B

härmapa

2008-10-08 @ 16:41:16
Postat av: N

Ursäkta? Tror du du är den enda i världen som skriver hur mycket man tycker om en person? LOL.

2008-10-09 @ 09:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0