Sena kvällar, tidiga morgnar.

Nu har det börjats igen. Jag somnar på riktigt på jobbet, och vaknar med ett ryck när det ringer... Jag är så trött. Vi var uppe ganska sent och pratade igår. Och upp tidigt i morse.
Dock när jag kommit upp och skulle äta fukost kom jag på att det var fulle på jobbet idag. Så jag kunde gå ner och sova ett tag till. Dock så somnade jag inte om. Men jag fick ligga och hålla om min fineplutt en stund till iaf. Värt.

Om typ 50 min ska jag ringa och väcka honom så ska vi gå och luncha på max :D

Köpa Ipod, INTE köpa ipod.... köpa ipod? Jo. jag vill ju ha en.
Jag är bara bortskämd för jag tycker jag kommer ha lite pengar kvar efter det. Vilket jag definitiv inte kommer ha.... Inte om man jämför med hur mycket jag levde på i typ 2:an på gymnasiet. Så, jag ska nog köpa mig en ipod! :D typ... NU. :D Ska bara räkna lite på det först. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0