Skona mig!

"Vet inte vad som har hänt. Men de e väll igentligen bara så enkelt att vi håller på att växa ifrån varan                            Tycker de e jätte tråkigt men de e väll bara att acceptera de.

Men saknar dejj i alla fall. Du kommer alltid att ha en plats hos mejj. Älskar dejj gumman glöm aldrig de"

What the fucking fuck? Hur kan en 19-åring (snart 20) ens ORKA skriva såna här sär-jävla-fitt-mongo-rå-jävla-skrivningar??
ÅÅÅåååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Jag blir så jävla störd i huvudet. Lär er skriva som människor jävla noobs.

"åååh, älskar mejj. Älskar dejj. kan du väll. bla bla bla!"
Jag blir så jävla less.


----------------------

En annan sak, jag börjar tro ännu mer nu på min övernaturliga makt. En sak hände två gånger nyss som ALDRIG hänt. Jag hjälpte det att hända. Eller så finns det en Gud som inser att jag kommer bli tokig om det inte bättrar sig. Och om det inte finns hopp.
"hur många gånger har den VARIT iväg på fitt-jävla-service?!?!?"
Fucking shit.

-----------------------

Igår fikade jag med Stina, Elin och Simon. Det var mysigt.
Sen for jag till Johan där Zak mfl var. Såg family guy osv.
Och jag åt grillad kyckling.
Väl hemma hos baby somnade jag typ på en gång. Sen vaknade jag av att jag låg ensam i sängen. Zak kunde inte sova så han låg i soffan och tänkte typ. Så då bad jag honom komma tillbaka till mig, och så låg vi och pratade till typ fyra i morse. Intemycket ssömn inatt inte.
I morse åt jag bacon. Yummy!
Just nu är jag råjävlatrött.
I eftermiddag ska jag ge presenter till mina kära syskon.
Inatt ska jag få nog med sömn.
Imorn ska jag och zak och se Hairmusikalen. Förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHA.

Härlig svenska den där tjejen (?) verkar ha. :D

2008-10-16 @ 18:15:35
URL: http://sqanna.blogg.se/
Postat av: madde

oj vad du svär i det här inlägget!

2008-10-16 @ 20:26:46
URL: http://madelencarlsson.blogg.se/
Postat av: N

Haha japp, 100% svensk tjej, född 89. ha!

2008-10-17 @ 09:11:17
Postat av: N

Japp, jag hade en dålig dag. haha.

2008-10-17 @ 09:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0