tankelös, tankesprid, whatever.

Har inget intressant att skriva om, men för att vara en trogen bloggare tänker jag ändå försöka komma på något litet.
Ikväll ska jag till exempel på bio med Cheyenne och se high school musikal.
 "Ta med servetter! För du kommer gråta skitmycket!!!" Fick jag som förvarning av cheyenne som redan sett den men ändå ville se den igen med mig.
Jag ska vara ärlig och erkänna att jag tycker dom filmerna är hur söta som helst! Jag blir glad av dem. Såna där lite töntiga, fjantiga filmer. Man blir bara glad av dom. Men klart, man kan ju definitivt inte jämmföra en film som high school musikal, eller a cinderella story med en film som typ, Hair eller så. Inte på lååååååånga vägar. Men det är iaf söta filmer, och jag tycker om dom.

Godnatt.

Helgen blir kul och tråkig på samma gång.
Bra:
På fredag blir det feeeeest, lördag tjejkväll med mina gamla klasstjejer, söndag bio med Okee.
Dåligt:
Baby far till luleå på Ayo (hur satan det nu stavas) hela jävla helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0