Good morning starshine

Hair var fett värt alla 400 kronor. Jag njöt under hela musikalen och det var riktigt riktigt nice. Och att baby satt bredvid mig gjorde ju inte kvällen sämre direkt. Det var myspys. Sen for vi hem och gick och la oss ganska så tidigt faktiskt. Fråga mig inte varför, men vi var väl helt enkelt trötta.

I lördags började jag spela in en låt i Abelton (hur det stavas är jag icke säker på, I admit!) och det visade sig vara roligare än jag trodde och nu har jag lite mer förståelse för att Zak kan sitta där i timmar. Nog för att jag är som ett barn och lessnade efter ett tag. Men låten blir ändå fett cool. Lägger upp den så fort jag är klar. Men även fast jag har förstått att Abelton är rolig att umgås med så ser jag honom fortfarande som en konkurrent. Han snor dyrbar tid från mig med min älskling.
Haha. Jag vet, I am mongo.
Efter inspelning så festade vi, och sen bar det av till Rosvik, och som vanligt blev det bråk igen. Jävla skit. Och saker gick tydligen i sönder. Tråkigt att folk är så otacksamma. Man borde vara tacksam att bli bjuden på fest, då ska man fan inte hålla på och slänga glas i marken, eller  ta sönder bord och rutor. Jävligt dålg stil. Men överlag tror jag att jag hade kul. Som vanligt har jag en fet lucka. Men det är okej. Då får jag själv bestämma om jag vill minnas att jag hade kul eller tråkigt. Jag väljer förstnämnda. Jag hade JÄVLIGT kul.

Igår var en bakisdag, och zak hade rep senare på kvällen. En allmänt slapp dag.

Idag börjar en ny arbets-jävla-vecka. Baaah. Jobbar till 18 hela jävla bajslånga veckan.

Jag är jävligt sugen på att se hair (filmen). Tror jag måste hyra den i veckan.

Kommentarer
Postat av: Johan Åberg

Trasiga bord och fönster? Hade jag haft festen hade jag avrättat folk!

2008-10-20 @ 14:16:40
URL: http://asgodnintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0