bla bla

Jag är nog bakis fortfarande. Farligt jobbigt.

I fredags var jag på roasters med Yammi, Malin och Mickan. Det var trevligt, sen kom Zak just innan de stängde så for bi hem till honom och gick typ och la oss dirrelidirrans.
I lördags for jag till Luleå med mama, naah, och gujje. Shoppingtime! Jag köpte en jacka för 1200. OH my Goood. Och en till jacka för 1300. Aaah. Och ett par täckisar 300, nice. Ett par vantar 300 FUCKING NOT NICE. Pannband för 190, not cool. Stay ups 29.50 Fett nice.
Jag måste verkligen börja titta på prislappar.
Hur som helst. Ska lämna igen ganska mycket idag. Har spenderat allt för mycket pengar på så få dagar.
Nåja, på kvällen lagade jag och baby mat. Det var riktigt gott. Nog för att najje hade fest och massa folk där, men det var mysigt ändå. Sen partade vi VIN. Runt tre-tiden kom Mamma och Gujje hem, och då började dom bjuda oss på massa dooleys. Skit jävla skit. Vi satt och drack till typ sju på morgonen med dom. Och gissa hur bakis vi var igår? OMG. Vi gick och käkade på sunes, sen gick vi direkt tillbaka till min säng och bara låg och segade resten av dagen. Ändå jävligt skön dag, om man räknar bort bakfyllan dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0