You are my sunshine

Just nu är jag inne i en superkänslig period. Kan bli jättearg, jätteledsen, jättebesviken, jättesårad av så himla små anledningar att det är pinsamt. Fattar inte vad det är som sker. Jag brukar inte vara den som tycker synd om mig alls, tvärtom, men just nu tycker jag synd om mig själv. För antingen känner jag massor av jobbiga känslor, eller så känner jag ingenting alls.
Dock igår när jag äntligen fick träffa Zak efter en natt och en lång arbetsdag utan honom och jag hade hans fulla uppmärksamhet kändes det bra igen.
Nu är mitt konstiga humör dock tillbaka.

Nu sitter jag och lyssnar på Stevie Wonder, Ballad collection.

Och nu blir jag helt sentimental osv osv.
Denna versen i en låt var fin och betydelsefull och därför tillägnar jag den till min fina Zak.

You are the sunshine of my life,
Thats why I'll always stay around,
You are the apple of my eye,
Forever you'll stay in my heart.


------------


Förlåt att jag skriver deppinlägg. Men ni behöver definitivt inte läsa. Så inga klagomål tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0