Shaaa

Som sagt, bio igår. Den var kanske inte superbra, men den skrämde då mig rejält galet mycket. Slutet var fruktansvärt jobbigt. Men men. Den skrämde mig så pass mycket att jag var rädd för att titta mig i spegeln när vi kom hem. Vår promenad hem i regnet var också läskigt. Alla saker som reflekterar är farliga. Haha. Usch.

Och ja Stina, badrumsscenen var fucked up! haha

Idag på min lunch snabbade jag mig hem för att hinna dit innan min baby vaknat för att kunna väcka honom. Som tur var så sov han. Så jag fick ge min fina prins en vakna/godmorgon puss. :)

Ikväll måste vi beställa min ipod!! :)
längtar. Och Zak kommer ju inte få tillbaka sin ipod förräns jag har min. Hehehehe.

Nu ska jag käka pistaschnötter! (som jag tål lite sisådär halvt om halvt) Haha. Men det är värt det.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Stina

Men eller hur! Jag ville faktiskt kräkas på riktigt när jag såg det. Fika imorgon?

2008-10-14 @ 15:15:19
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0