Pär&Carl gör mig gla'




Idag var jag skitarg på alla kunder. Blev så arg att jag ville gråta. Och jag ringde Zak, som avr ganska upptagen. Mådde ändå lite bättre. Jag träffade emelie, som var ännu mer upptagen mådde ändå lite bättre. Sen ritade jag denhär. Nu mår jag kung. Hahah. Dom här gubbarna ser ungerfär ut som mina söta sporegubbar gjorde ett tag. Wiie. Spore gör mig glad, och även dessa gubbarna. Så jag får skratta lite.
HA HA HA HA HA. Sådär ja. Nu är jag beredd!
Jobbiga kunder,
give me your best!


Idag ska Cheyenne laga mat, så då ska vi äta Cheyenne-mat idag.
Imorn blire Bond! :D Ohyeah.
Kommer vara sepemongotrött på måndag eftersom den visas 7 min över 12, på natten. Värt ändå.


Bajs bajs bajs bajs.


Kommentarer
Postat av: N-dude

Måste säga att din blogg var lite femenim. Ha de gott.

2008-10-29 @ 16:54:21
Postat av: Johan Åberg

N-Dude vet inte hur man stavar Feminin. Han stavade till och med fel på två ställen. OMG.

2008-10-30 @ 03:59:24
URL: http://asgodnintendo.blogg.se/
Postat av: N

N-dude; Lol. Jag är en kvinna!? låt mig vara så feminin jag vill!

Johan; Uppdatera din jävla blogg ^^

Båda; Ikväll blire bio! ;D

2008-10-30 @ 09:28:25
URL: http://nucalop.blogg.se/
Postat av: Re: Mobil

Min dator kruppade. Men nu har jag kommenterat.

2008-10-30 @ 15:56:38
Postat av: Re: Re: Mobil

Förlåt, du kanske villa ha en mer uttömmande kommentar. Nåväl. Hej, Robert heter jag. Kan jag få intressera dig för lite olika försäkringar? Exempelvis inbrott via bakdörren? Vi har ett komplett skydd som täcker både skador i och kring ingången men även stöldskydd och ev bortfall av ägodelar inne. oj, vilka fina gubbar! Roliga namn! Nå, hur ska vi ha det med försäkringen - har vi en deal? Jag känner på mig att nu är rätta tillfället, imorrn kan det vara för sent!

2008-10-30 @ 16:00:14
Postat av: Johan Åberg

Jaja, jag skaaa... så fort jag har lust. Jag hatar livet just nu, och det innebär bloggstop för att hindra bloggen från att bli gnällig.

2008-10-31 @ 15:50:49
URL: http://asgodnintendo.blogg.se/
Postat av: Emma

DU GÖR OCKSÅ PAINTBILDER!? vi är som en stor paintfamilj :D

2008-11-02 @ 00:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0