What's up?

I helgen blir det följande som händer :

Ikväll, tacos med familjen och zak. Och sen ska jag och baby förhoppnningsvis på bio och se mirrors. Iiiiiiih. :D
Imorn, förmodligen äventyrsbadet med zak cheyenne och okee. Det blir kul som satan tror jag. Och sen på kvällen blir det inflyttningsfest hos Johan. :D
Söndag, bakisdag I guess och bara chilla och mysa lugnt.

Ja just ja. Har ju inte berättat om gårdagen än.
Efter jobbet for jag hem en snabbis och sen kom Zak och hämtade mig. Sen körde vi runt och plockade up johan och nicke och joppe. Det var trevligt och vara ute och åka. Han är duktig på att köra. Sen körde vi till havsbadet en sväng, där höll han på att köra in i en lyktstolpe. Men det gick bra, han hann se den precis innan det var försent. Sen lekte vi en stund på lekplatsen. Dock bara jag, zak och johan. Dom andra var tråkmånsar. Sen for vi och släppte av Joppe. Sen for vi till bergsviken och fikade hos johan med hans mamma och syster en sväng. Sen efter det for vi och pantade burkar på coop. Sen for vi på drive in på Frasses och köpte käk. Sen bigboy och köpte mer käk. Sen for vi till hamnen och åt det. Sen lämnade vi av Johan och Nicke. Sen for vi till Zaks mormor och sov där.

Nu vet ni exakt hela händelseförloppet igår efter jobb.

TACOS IKVÄLL ALLTSÅ.
Som jag har längtat!

Kommentarer
Postat av: Stina

Om ni ska se Mirrors så var beredd på något grymt äckligt i badkarsscenen. Jag tyckte verkligen det var sjukt vidrigt. Men bra film ändå :)

2008-10-10 @ 15:18:41
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0