Yesterday, all my troubles seemed so far away.

Igår bakade jag med Elin Madde och en liten Ellen.
Det var riktgit mysigt.
Kul att hänga med brudarna igen.
Det vaer som längesen.
Och tråkigt om man bara ska sluta umgås när man gått skola tillsammans länge liksom.
Grymt tråkigt.
Men nu hängde vi igår.
MYS fucking PYS.
Har fått reda på vem två av mina trogna läsare är. Elin och Madde. Wohoo! Och Stina är en trejde. tror jag? haha.

Det blev ingen Ipod. För det första, den jag vill ha kommer in på torsdag, sen för det andra om jag beställer den från internet så kan jag få gratis gravyr. Frågan är bara vad det ska stå. Två rader får man ha. På ena ska jag nog skriva ut hela mitt namn. SÅ ingen kan stjäla den omärkbart. Och på andra raden då.... ??? Några ideér mina trogna kära? Nåja. Snabbt fram med ideérna. För ikväll ska vi beställa den. :D

Ikväll blir det fika med baby, Simon, Emelie? Stina? Hoppas!? ja. Hoppas. Inget kalles för min del iaf. Jag är för trött och orka bakislivet. ORKA.

Nu min kära, ska du få ett inlägg. Måste bara komma på något bra att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0